woensdag 15 september 2010

baby jurkje kaart

Mijn voorraad babykaartjes moest nodig bijgevuld worden.
Ik ben dol op de baby's van Eline Pellinkhof,. De baby heb ik aangekleed door met 3D tape een lief jurkje en schoenen over de baby heen te plakken. Het patroon van de kaart heb ik ooit gevonden via het internet. Dit jurkje kaart lukt altijd en is eigenlijk heel simpel. Met lief scrappapier, lintje, roosjes met daarbij een leuke stempeltekst en natuurlijk een lief plaatje van Eline en je baby kaart is klaar. 

Mocht je ook het patroontje van deze kaart willen hebben.....kijk dan even op mijn 2de pagina waar nog meer gratis patroontje / ontwerpen staan. Succes !

Groetjes, Jacqueline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline