zondag 14 november 2010

Delftsblauwe koe

Wat een verjaardagskaart al niet te weeg kan brengen :).
Vorige week was iemand jarig van wie ik wist dat ze erg van koeien hield, dus had ik haar een Delftsblauwe koe kaart gegeven. Kom ik haar een paar dagen later tegen, verteld ze me dat ze de kaart ontzettend leuk vond en of ik voor haar vriendinnen ook zo'n kaart kon maken. Dat wil ik natuurlijk altijd, alleen.....had ik die Delftsblauwe koe wel bewaard in mijn computer.....gelukkig vond ik hem bij mijn knipvellen.
Het verhaal achter deze kaarten vind ik heel bijzonder. Zij had namelijk in Delft gestudeerd en daar 3 hele leuke vriendinnen aan over gehouden en nu verrassen ze elkaar iedere keer met.....ja je raadt het al een Delftsblauwe koe in welke vorm dan ook.
De 3 kaarten zijn allemaal hetzelfde en toch ook weer niet. Kijk maar.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline