woensdag 17 november 2010

Luierwiegje

Weer eens wat anders, een Luierwiegje !
De naam zegt het al. Een wiegje gemaakt met luiers en een knuffel.
Van een goede vriendin had ik de uitleg gekregen van een luierwiegje.
Alleen vond ik dit luierwiegje wat klein en ik kreeg gelijk ideetjes hoe ik dit ontwerp kon verbeteren / mooier maken. Nu heb ik al eens een Luierwiegje gemaakt voor een jongen en voor een meisje, maar diegene die aan mij vroeg of ik voor haar een Luierwiegje wilde maken, wilde een neutrale.

De Luierwieg bestaat uit:

pak Pampers mini
tutlap Hond (Hema)
vliegertouw (om alle onderdelen vast te binden)
breed lint
voorkant wiegje met daarop de tekst "Welkom" en baby afbeelding van Eline Pellinkhof
kaartje met afbeelding beer in luier van Eline Pellinkhof en gedichtje in de binnenkant





Erg leuk om te maken en ook erg leuk om kado te geven.

Groetjes, Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline