zondag 5 december 2010

Sneeuwpop

Gisteren heeft het hier bijna de hele dag gesneeuwd, dus wat ga je dan doen ? Juist, een sneeuwpopkaart maken :). De stempelafdruk heb ik ooit eens gehad van een hobbymaatje van me, Diana van http://www.justanote.nl/.
De sneeuwpop heb ik ingekleurd met mijn aquarelpotloden. Dat is een hele kunst op zich, maar toch goed gelukt (al zeg ik het zelf). Op zijn hoed de gesp met dubbelzijdig tape en wat zilverpoeder bling bling gemaakt. De kaart verder heel simpel gehouden met mooi achtergrondpapier. Een label (ook ingekleurd met mijn aquarelpotloden) met daarin een gouden eyelet. In de kaart onder elkaar nog 2 gouden eyelets. Een gouden koord door de eyelets en de label zit aan de kaart vast. De hulstblaadjes komen ook van een stempel. Ik ben nog maar op de helft van mijn kerstkaarten, dus ik ga nu gauw weer verder aan de slag.

Groetjes, Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline