vrijdag 4 februari 2011

Mijn Pa


Dit is een tekening die ik gemaakt heb van mijn vader toen ik 16 jaar oud was.
Woensdagochtend 26 januari 2011 is hij overleden.
Mijn vader heeft 7 jaar lang longemfyseem gehad en de laatste 7 maanden was hij heel erg ziek.
Gelukkig is hij heel rustig in zijn slaap in het bijzijn van zijn vrouw, mijn zus en ik overleden.
Het gedichtje boven de rouwkaart zegt alles:

De strijd is gestreden,
jouw pijn is voorbij.
Ik probeerde je te helpen,
maar stond er zo machteloos bij.
Je vechtlust was enorm,
je werd alleen zo moe.
Onze liefde is voor eeuwig,
in mijn hart neem ik je overal mee naar toe.
.


We gaan je ontzettend missen.

1 opmerking:

  1. Jacqueline
    Gecondoleerd met het overlijden van je vader.
    Het is een heel gemis, maar ik hoop dat je steun kunt vinden in de mooie dingen die jullie samen hadden
    Gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline