zaterdag 14 mei 2011

Easelkaart met laadjes


Deze easelkaart met laadjes heb ik speciaal gemaakt voor mijn vriendin en haar man, omdat ze 12,5 jaar getrouwd zijn. Zij geven een groot barbequefeest en dan kan je natuurlijk niet met lege handen komen ;)

Ik had al eerder een easelkaart met laadjes gemaakt, maar toen had ik de laadjes naast elkaar geplaatst en nu dus achterelkaar, (zie Diddle gaat trouwen, december 2010)


De twee grote luciferdoosjes zijn ingeklemd in 2 dikkere platen karton. Daar bovenop de Easelkaart geplakt. De knopjes van de laadjes zijn 2 parel-kraaltjes. Ik heb 2 Valentijnknipvellen gebruikt en verder nog wat roosjes, gehaakte bloemen, geponste takjes, blaadjes met daarboven glinstersteentjes en een rood diamanten hart met 2 kleine zilveren hartjes. Aan de gehaakte bloem zit een hartjes bedeltje geknoopt.

In de laadjes past precies een mini flesje douchegel en/of geur theelichtjes.
detailfoto

Ik vond het erg leuk om dit te maken en
ik hoop dat Roeland en Corine het ook leuk vinden om het te ontvangen. 

Tot mijn volgende Blog, Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn creaties / presentjes. Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline