maandag 2 mei 2011

Japans kamerscherm


Deze kaart heb ik gemaakt voor het goede doel, Stichting Ambulance Wens.
In het Hobbyjournaal wat ik elke maand koop, las ik een interview met Alma Bosman (op het HJ heet zij Sterremaan). Zij is zelf bedlegerig en heeft een wensenlijstje gemaakt van wat zij nog kan en wil doen.

Eén van haar wensen is dat zij graag op een braderie wil liggen om handgemaakte kaarten te verkopen voor een goed doel, genaamd Stichting Ambulance Wens. Nu kreeg zij te horen dat zij kostenloos een kraam krijgt op het Drakenboot Festival in Apeldoorn. Via het Hobbyjournaal heeft zij een oproep gedaan om handgemaakte Aziatische kaarten naar haar op te sturen voor dit goede doel. Daarbij heeft ze er ook een wedstrijd aan gekoppeld, want de mooiste 3 krijgen een kleine attentie.

Mocht je zelf dit ook een goed doel vinden en wil je ook een handgemaakte Aziatische kaart opsturen naar Alma, dan kan je me hiernaast vragen om haar adres.

Ik wens Alma heel veel succes met haar aktie en ik hoop dat zij heel veel kaarten mag ontvangen voor de Stichting Ambulance Wens.

Groetjes, Jacqueline

1 opmerking:

  1. Lieve Jacqueline,

    Wat super gaaf dat je dit hebt gedaan. En wat gaaf wat je hebt gemaakt. Ik heb het bij het winnen niet voor het zeggen. Dus, wie weet.
    Maar echt lief, dat je op deze manier toch nog even wat extra aandacht eraan geeft.

    Liefs Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline