dinsdag 10 mei 2011

Vroeg Kerst


Het is vroeg kerst bij me hihihi.
Ik kwam dit spiegelrendier tegen in mijn rommeldoos en kreeg gelijk zin om een kerstkaart te maken.
Met een rood glimsteentje is het net Rudolf het Rendier :)
Verder heb ik deze keer veel stempels gebruikt, de rendieren, de stempel met sneeuwvlok en het label is van een stempel ooit eens gekocht bij de Kruidvat. De bloem is weer zelf gehaakt met in het midden een wit roosje met ook een rood glimsteentje. Zwarte takjes zijn geponst.


Ik heb ook de binnenkant niet vergeten met 2 strookjes scrappapier met hulst.
Ik vind het leuk om de binnenkant ook mooi te maken,
maar er moet wel voldoende ruimte overblijven om wat te kunnen schrijven.

Tot de volgende keer, Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline