maandag 11 juli 2011

Trouw Presentje met mini douchegel


In het magazine Kadoosjes vond ik dit doosje.
Ik heb hem een klein beetje aangepast en er een Trouw Presentje van gemaakt.
Zie mijn 2de pagina gratis patronen/ontwerpen voor het patroon met de juiste maten.
Bovenop de deksel heb ik met een stempel een klein easelkaartje gemaakt.
De stempel heb ik ingekleurd met mijn aquarel potloden
en hier en daar met behulp van lijm wat glitters erop gedaan (hoed en jurk)
Het scrappapier is van For Ever Friends.
In mijn rommeldoosje met scrap spulletjes vond ik dit mooie gedichtje wat er heel goed bijpast.
Verder versierd met 2 witte roosje en zilveren bloemetjes.


In het doosje vind je mini douche gel voor hem en haar.
Het scrappapier in de binnenkant is ook van For Ever Friends.
De vrouwelijke kant is zwart met gouden hartjes en het mannelijke gedeelte met gouden blaadjes.

Ik vind het een erg sjiek trouw presentje geworden, nu nog een bruiloft :)

Groetjes, Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline