zondag 14 augustus 2011

Roze sprookjeskasteel


Voordat ik op vakantie ging was ik op Sandra's blog en bij haar vond ik een ontzettend lief patroontje voor een kasteelkaart. Ik had geen tijd meer om haar versie van haar kasteelkaart te bekijken, dus ik heb echt mijn eigen fantasie losgelaten op deze kaart. Van Diana had ik ooit eens prachtig scrappapier gekocht en daar ben ik heerlijk mee aan de slag gegaan. De afbeeldingen van het scrappapier heb ik eruit geknipt (de torens, bomen, bloemen en assepoetser koets) De daken zijn gemaakt van verschillende motieven roze scrappapier. Verder heb ik vooral getekend met mijn zilveren gelpen. Jammer genoeg krijg ik te weinig tijd om weer eens echt te tekenen, maar dit was al erg leuk om te doen. Met mijn zilveren gelpen heb ik de steentjes, poort en trap getekend.


De poort kan open en dicht door 2 kleine splitpennetjes en een roze lintje.


In het kasteel vind je een trap met daarvoor een echt Assepoetser koets.

Nu dat ik weer thuis ben, heb ik eerst Sandra's versie van haar kasteelkaart bekeken en die is heel anders, maar heeeel erg leuk. Ga zelf maar eens kijken op www.sandrasscrapsel.blogspot.com.
Daar kan je ook zelf het patroontje downloaden.
Kijk bij "Gratis patronen / Free templates"

Bloggroetjes, Jacqueline

3 opmerkingen:

  1. Hoi Jacqueline,

    Wat ziet dit er leuk uit.
    ik heb het patroon ook al eens gezien en opgeslagen, maar nog nooit wat mee gedaan, nu ik het zo zie moet ik er toch maar eens mee aan de slag gaan.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een geweldig leuk kaartje!!! Echt voor een meisje die van roze houdt!! Helemaal leuk zeg!! Ik ken Sandra's pagina:) dus dat moet goed komen.... heb je ook facebook... ga ik je gezelllie uitnodigen:) Groetjes Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline