maandag 5 september 2011

Feyenoord


Deze kaart heb ik ook in opdracht gemaakt.
Het moest een Feyenoordkaart worden ter versiering van zijn eigen kamer.
Daarom heb ik gekozen voor dit type kaart, omdat die mooi blijft staan. 



Omdat ik als basis een zwarte kaart heb gebruikt, is het wel lastig als je er nog wat op wilt schrijven.
Daarom is de achterkant ook "versierd".


Voor liefhebbers hier het patroon van deze kaart.
Let op ! de kaart is niet op ware grootte dus let goed op de afmetingen.


Tot mijn volgende Blog, Jacqueline

2 opmerkingen:

  1. Wat is die super leuk gemaakt Jacqueline :) Daar zal hij wel blij mee zijn!
    Groetjes Aneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jacqueline,

    Dank je wel voor je reactie op mijn blog. Ik zag dat jij ook weer een nieuw project had. En ben ook gelijk even bij je gaan kijken. Je hebt nogal eens een opdracht! Dat gaat goed he? Het is ook weer een mooie creatie geworden. Hij zal er vast heel blij mee zijn.

    Lieve groetjes en tot de volgende creatie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline