woensdag 14 september 2011

Lief Prinsesje


Een achterbuurvrouw sprak mij aan of ik voor haar achterkleindochter een mooie prinsessenkaart kon maken. Ze was al in de winkels geweest op zoek naar een prinsessenkaart,
maar ze kon niks vinden.
Het moest een roze prinsessenkaart worden met wat bling bling en het getal 4.
Nou, dat is me best gelukt (al zeg ik zelf ;))

Via google (wat een fantastische uitvinding) kwam ik dit prinsessenplaatje tegen.
Ik heb hem 2x uitgeprint en 3D gemaakt.
Verder versierd met wat witte diamantjes op de kroon, sterretjes als oorbellen
en een rode diamantenketting.
De tekst op de computer gemaakt.
Verder afgemaakt met wat bling bling bloemetjes in de hoeken.

Oma (achterbuurvrouw) vond hem schitterend en was heel tevreden.
Altijd fijn als de mensen waar je iets voor maakt het eindresultaat prachtig vinden.

Tot mijn volgende Blog, Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline