dinsdag 25 oktober 2011

Baby Tuinbroekkaart


Mijn buurmeisje van vroeger heeft een 3de kindje gekregen en voor haar heb ik deze kaart gemaakt.
Ze had al een zoon en een dochter en nu heeft ze er een zoontje erbij.
Deze baby tuinbroek heb ik zelf ontworpen en ik heb er inmiddels al veel gemaakt, maar hij blijft leuk om te maken. Ander scrappapier, andere stempel of 3D plaatje en hij is weer helemaal anders.
De beer is een stempel van For Ever Friends en is gestempeld op bruin karton.
Eigenlijk heeft deze stempel onder zijn pootjes nog een tekst, maar die heb ik eraf geknipt.
De gespen zijn getekend, behalve de knopen dat zijn splitpennen.
De tekst onder Baby (made with care), vond ik wel erg passend voor een babykaart ; )
De grote borstzak, de 2 broekzakken en de gulp zijn opgeplakt met 3D tape.
De zakdoek is een puntje papieren zakdoek, die ik alleen heb vastgeplakt aan de binnenkant van de broekzak.


En dit is de achterkant van de tuinbroek.
De kontzak is ook weer opgeplakt met 3D tape.
De stempel van For Ever Friends gestempeld op bruin karton en verder ingekleurd met viltstift.

Inmiddels heeft mijn ex-buurmeisje de kaart ontvangen.
Binnenkort ga ik erheen om haar nieuwe spruit te bewonderen : )

Groetjes, Jacqueline

4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline