zaterdag 1 oktober 2011

For ever Friends Huwelijkskaart

Deze keer weer eens een kaartje.
Kennissen zijn in november 40 jaar getrouwd en daar heb ik deze kaart voor gemaakt.
Ik vind het altijd wel een prettig idee als ik kaarten op voorraad heb liggen,
zodat ik niet op het laatste moment nog moet gaan maken.

Alles is van For ever Friends Black & Gold A4 paper pack (gekocht via Just a note).
Eigelijk is het een heel simpel kaartje, maar omdat het zulk mooi papier is,
ziet het er al gauw erg sjiek uit met al dat goud.
Een gouden lint, gouden stickers en gouden plakdiamantjes
in combinatie met een paar mooie zwarte knopen doen de rest.

Iedereen een heel fijn en zonnig weekend (maar dat zit wel goed met dit gekke weer).

Tot mijn volgende Blog, Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline