zaterdag 8 oktober 2011

Kerstkaart


Deze keer maar weer eens een kerstkaart gemaakt. 
Ik heb nu 20 kerstkaarten klaarliggen, maar ik heb er gemiddeld zo'n 60 à 70 nodig....
Ik heb voorlopig nog genoeg te freubelen.
Ik vond dit 3D plaatje van Eline Pellinkhof al helemaal geknipt en geplakt
(waarschijnlijk kwam ik vorig jaar er niet aan toe om er een kaartje mee te maken).
Het borduurpatroon is van Betty de Groote.
(Helaas weet ik niet meer uit welk Hobbyjournaal ik hem heb gekopieerd).
Op de markt heb ik mooi groen gevlamd borduurgaren gekocht, puur voor de kerstkaarten.
De rode belletjes kwam ik in de Hema tegen en ik kon ze gewoonweg niet laten liggen : )
Achtergrond scrappapier komt van de Action. 
De zijkanten versierd met een kerststempel.

Wens jullie een heel fijn weekend en ik lees graag jullie reactie op mijn kaart.
Groetjes, Jacqueline  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline