zaterdag 15 oktober 2011

Sarah Kay wacht op de Kerst


Ik vertelde in mijn vorige Blog dat ik een prachtig boek heb gekregen van mijn zus met knipvellen van Sarah Kay. In dit boek vond ik dit plaatje en net als met mijn vorige kerstkaart kreeg ik gelijk een idee wat ik wilde gaan maken met dit knipvel.



De stenen op de voorkant heb ik zelf getekend en bewerkt met mijn aquapotloden.
Plaatje 3 van het knipvel heb ik aan de voorkant geplakt en de ramen uitgesneden.


Aan de hand van de voorkant kon ik plaatje 1 aan de binnenkant plakken.
Plaatje 2 heb ik weer aan de achterkant van de voorkant geplakt.
Hierdoor hangen de gordijnen echt achter het raam.

Onderkant van de kaart is een strookje behang, hierdoor lijkt het net alsof er sneeuw ligt.
Verder de kaart afgemaakt met nog een tak en een stempel met de tekst
Fijne Kerstdagen


Jacqueline

2 opmerkingen:

  1. Wauw deze is weer geweldig!! Heel leuk zo met die stenen :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Het is net een sprookje zo ziet het eruit. Echt weer heel mooi gedaan.

    Lieve groetjes van Diana.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline