woensdag 14 december 2011

Kerstkaart met oude foto


Ik ben dol op oude foto's van dorpen, gebouwen en straten.
Regelmatig speur ik op het internet naar oude ansichtkaarten of foto's.
Deze oude foto van de Koninginnelaan in Sommelsdijk
kwam ik dus ook tegen op één van mijn speurtochten.
Wat blijkt nu, het groepje jongens aan de linkerkant zijn vrienden van ons !
Het zijn 3 broers die in deze straat zijn opgegroeid.
Vorig jaar is de oudste van de 3 jongens (vriend van ons) verhuisd naar de straat van zijn ouders,
die ook nog steeds in hetzelfde huis wonen.
Daarom, als verrassing, heb ik deze foto gebruikt voor hun kerstkaart.

Natuurlijk heb ik zijn ouders niet vergeten.
Dit is hun kerstkaart geworden.



 Ben benieuwd naar hun reacties : )

Liefs, Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline