dinsdag 27 december 2011

Winterse Groeten


Winterse groeten uit mijn geboortedorp Oude Tonge.
Deze foto, dit doorkijkje tussen de bomen door, vind ik één van mijn mooiste foto's.
Deze foto heb ik ook zonder sneeuw.
Je ziet het torentje van het oude gemeentehuis en de toren van de Katholieke Kerk
met daarvoor nog een mast van een boot die in de haven ligt.

Gisteren heb ik weer nieuwe foto's gemaakt van de kaai.
De kaai is netjes opgeknapt en heeft nu een echt plein gekregen.
Ook staan er al een paar nieuwe herenhuizen aan de haven,
waar vroeger de boten werden gelost met graan en suikerbieten.
Wat veranderd er toch veel en zo oud ben ik nog geeneens ; )
Binnenkort hoop ik de tijd te vinden om met mijn nieuwe foto's mooie kaarten te maken.
Natuurlijk laat ik ze dan hier weer zien.

Ik wens jullie allemaal een hele fijn jaarwisseling
en veel geluk en gezondheid in het nieuwe jaar.

Liefs, Jacqueline

2 opmerkingen:

  1. Hoi Jacqueline,
    Het is ook echt een plaatje hoor! Prachtige foto ook. Leuk zo met dat doorkijkje. En je creatie hieronder had ik ook nog niet gezien, super!
    Ik heb een nieuwe laptop gekocht en nu zijn mijn problemen met bloggen opgelost. Als ik wilde reageren op iemand dan moest ik eerst uitloggen voordat ik een reactie kon plaatsen. Maar nu kan dat in 1 keer. Weer een probleem opgelost ;-)

    Jullie ook een fijn uiteinde en lieve groetjes van Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto! En je hebt er een super leuke kerstkaart meegemaakt :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline