dinsdag 31 januari 2012

Winters kaartje


Met deze kou een winters kaartje weer van Snoesje (maar nu het jongetje).
Het witte karton bestempeld met licht blauwe en licht paarse sneeuwvlokken.
De kerstbomen zijn 2x gestempeld, eerst met donkerpaars en daarna net ernaast met licht paars.
De blauwe hulstblaadjes is ook een stempel.
Verder een borduurrand met hier en daar een pareltje.

Vanochtend weer aan de slag gegaan met het opruimen van mijn knutselspullen.
Deze keer aan de slag gegaan met mijn karton. 
Ik wist niet dat ik zoveel karton en scrappapier had. 
Ik vond zelfs nog een plastic mapje met veertjes ! Helemaal vergeten dat ik die had : )
De oplossing heb ik ook gevonden. Een ladenkastje van kunststof van de Xenos met diepe laden.
Ik dacht ik hou vast nog een laadje over voor andere spullen, maar helaas....
Er zitten 3 laden in het kastje en 1 laadje zit bomvol verschillende kleuren A4 karton,
1 laadje zit vol verschillende kleuren A5 karton en de laatste la zit vol met scrappapier.
En dan heb ik bovenop het kastje nog 2 pizzadozen vol met scrappapier.
Nu nog een goede opbergplek voor mijn ponzen verzinnen.
Want mijn gereedschapskoffer (is eigenlijk een viskoffertje..) zit veel te vol.
Zo blijf ik wel lekker bezig ; )

Groetjes, Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline