woensdag 29 februari 2012

Sarah Kay kaartjes



Zo, weer 2 Sarah Kay kaartjes voor in de voorraad : )
Je hebt altijd van die periodes dat je regelmatig een kaartje verstuurd,
tenminste...ik wel.
Maar dan moet de voorraad wel weer aangevuld worden.
Na de kerstperiode kom ik er altijd achter dat ik op elk gebied wel een kaartje mis.
Verjaardagskaarten, babykaarten, zwangerkaarten en ja helaas ook Sterkte kaarten.
Voorlopig ga ik me dus bezighouden met het bijvullen van mijn voorraad. 

Groetjes, 
Jacqueline

1 opmerking:

  1. Hoi Jac,

    Wat heeft je Blog een mooie make-over gekregen. Lekker vrolijk ook.
    En je hebt er weer prachtige kaartjes op gezet voor je voorraad.

    Groetjes van Diana.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline