dinsdag 29 mei 2012

Beach Toread


Ik heb de Toread's helemaal her-ontdekt !
Deze vond ik zo schattig met die tuit lipjes hihi
De tekstballonnen zelf getekend met daarin een tekststempel.
Het 3D plaatje geplakt op een rond stukje blauw karton met
daaronder roze kant geplooid opgeplakt met sticky tape. 
Mijn hobby vriendin Diana verkoopt deze in haar webwinkel.
Zij heeft steeds meer en steeds mooiere spullen in haar webwinkel Just a Note,
dus ga gerust eens kijken op haar site.


Het zeester bedeltje heb ik vastgeknoopt aan het kant met een dun roze lintje.
Achtergrond scrappapier en de rand horen bij dit 3D plaatje,
want dit komt uit het 3D boek Toread special 20.
Daarin kan je natuurlijk het kaartje maken zoals vermeld in het boek,
maar ik vind het veel leuker om zelf te ontwerpen.

Hier nog een foto van de kanten strik met roze knoopje, roosjes en veertjes.


De veertjes zijn van een echte kip en duif !
Soms zitten er nog veertjes aan het ei als je die koopt en 
het veertje van de duif vond ik op de camping.

Morgen ga ik een begin maken met het decor voor groep 8 op de J.C. van Gent school.
Ik ben gevraagd om het decor te tekenen voor hun musical net als 2 jaar geleden.
Toen moest er een schoolplein en een fietsenhok komen als decor.


Dit jaar wordt het een snoepfabriek en een park.

Morgenmiddag moet ik naar de opening van een expositie van mijn dochters tekenklasje.
Vanavond al geholpen met het ophangen van de schilderijen 
en er zitten weer prachtige exemplaren bij zeg !
Opening is morgen, woensdag 30 mei, om 16.00 uur in het Diekhuus te Middelharnis.
Dus ben je in de buurt kom gerust eens langs in het Diekhuus.
Entree is gratis.

Groetjes, Jacqueline


3 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, Jacqueline.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart met mooie lente kleuren.
    Ik was al bang dat de kippen en duiven niet meer veilig waren in jou buurt maar gelukkig heb je ze niet zelf geplukt ;-)
    Je hebt het maar druk met knutselen. Zijn het geen opdrachten voor kaarten of doosjes dan is het wel een heel decor.

    Groetjes weer van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Diana,

      Zolang ik maar heerlijk creatief bezig kan zijn, dan heb ik het naar mijn zin :-)
      Groetjes, Jacqueline

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline