vrijdag 25 mei 2012

Toread schip Hoera !


Ik ben weer in mijn voorraad gedoken voor wat inspiratie.
Daar kwam ik een boek tegen met knipvellen van Toread's.
Toen ik dit schip tegenkwam wist ik gelijk wat ik er mee wilde doen.
Namelijk een echt Toread schip maken ! :-)

In het Hobbyjournaal 86 staat namelijk een figuurkaart van een zeilscheepje.
Die heb ik een tijdje terug gemaakt. Dit is mijn versie:


Het model voor mijn Toread schip heb ik dus van dit patroon gebruikt,
alleen heb ik de zeilen verbouwd tot blaadjes.
Verder nog een nieuwe stempel Hoera gebruikt, die ik van mijn moeder heb gekregen.
Bedankt ma !
Het enige wat jammer is aan deze kaarten, is dat ze zo slecht blijven staan.
Maar voor de rest ben ik heel tevreden over het eindresultaat.

Iedereen een fijn (lang) weekend !!

Groetjes, 

Jacqueline

2 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gemaakt Jacqueline!! Erg leuk :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten, Jacqueline.
    Jij ook een fijn weekend.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline