donderdag 14 juni 2012

Decor


Vanochtend weer aan het werk geweest op de J.C. van Gent school
deze keer geholpen door 4 meiden uit groep 8.
We zijn al een eind, de meeste grote vlakken zijn nu geschilderd.
De snoepfabriek heeft nog wel wat witte plekken en de details moeten nog gedaan worden.
Maar....... je kan al zien hoe het wordt:

Ik laat het decor nog niet helemaal zien, 
wie weet kijken er ook ouders mee op mijn blog ;-)

De musical heet : "Paniek in de Snoepfabriek"
Doordat ik vaak schilder terwijl ze aan het oefenen zijn heb ik al heel wat liedjes gehoord.
En ze zijn allemaal even leuk !

De volgende keer dat ik blog, 
zal pas worden als het decor echt helemaal af is.

Groetjes, Jacqueline

4 opmerkingen:

  1. jammer dat het nog niet helamaal te zien is , maar wat er te zien is ziet er goed uit, ben benieuwd naar het eind resultaat

    liefs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kben ook erg benieuwd naar het eindresultaat hiervan!
    Lekker crea bea bezig en dan net weer even anders! Leuk hoor!! Liefs Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes nog verder, Jacqueline. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jacqueline,

    Ben zeer benieuwd naar het eidresultaat, zal er best leuk en goed uitzien.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline