zaterdag 2 juni 2012

Toread op blad


Ik blijf nog even bezig met de Toread's.
Deze vond ik ook zo lief. 
De kaart heb ik een bladvorm geknipt en daaroverheen scrappapier
van een mini paper block van een blad met druppels.
De stempels zijn van Forever Friends.
De blaadjes onder de witte bloemen zijn ook van Forever Friends,
gestempeld op verschillend karton en bewerkt met mijn witte gelpen.
De gedachtenwolk zelf uitgeknipt en de randen ook weer bewerkt met mijn witte gelpen.
De rondjes van de gedachtenwolk zijn gemaakt met mijn eyelet tool (gaatjesprikker).
De witte bloemen zijn weer zelfgehaakt van borduurzijde.

Hier nog een detailfoto van een bloem,


Verder nog wat plakpareltjes gebruikt.

Gisteren nog op school geweest voor het tekenen van het decor
voor groep 8 voor de eindmusical.
Een foto maken lukte nog niet. (de tekening zie je niet goed op de foto vanwege het potlood)
Volgende week ga ik weer verder,maar dan met de leerlingen die het zelf in mogen kleuren/verven.
Zodra ik foto's heb, laat ik het natuurlijk zien.
Als je moet beginnen op 4 enorme witte panelen, denk je echt:
 "hoe moet ik dit vol krijgen en waar begin ik?" 
maar zoals altijd komt dat helemaal goed en raakt het toch vol.

Groetjes en een fijn weekend,

Jacqueline


1 opmerking:

  1. Erg leuk dit toread kaartje!! Super mooi die bloemetjes :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline