vrijdag 6 juli 2012

Musical groepen 8

de 3 oudjes

Afgelopen maandagavond en dinsdagavond naar de musical geweest 
van de groepen 8 van obs J.C. van Gent.
De musical heet Paniek in de Snoepfabriek en het was superleuk !
Voor diegene die mijn eerdere blogs niet hebben gelezen,
nee ik heb nog geen kind in groep 8,
maar ik mocht aanwezig zijn omdat ik het decor heb geschilderd.

mevr. Suikerspin op haar troon met rechts haar dochter


Na de musical kreeg ik nog een prachtige bos bloemen voor het schilderen
van het decor en een applaus van het publiek :-)

Het was supergezellig én ik kreeg nog een leuk nieuwtje te horen.
"Mijn" decor verhuist naar obs Stellegors (in Stellendam)
om daar volgend schooljaar dienst te doen.

Voor volgend schooljaar ben ik weer gevraagd,
natuurlijk heb ik hier ja op gezegd.

Voor iedereen een fijn weekend en/of een fijne vakantie !

Groetjes, Jacqueline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline