dinsdag 18 september 2012

40 jaar !


De vriendin/collega van mijn zus is vandaag 40 jaar !

Daar heb ik een speciale, persoonlijke, Spaanse, 40 jarige kaart voor gemaakt :-)
Zij heeft een Spaanse achtergrond, dus heb ik Spaanse postzegels
 opgezocht via Google en op ware grootte uitgeprint.
Een mooie foto van haarzelf op de briefkaart (stempel van Eline) geplakt.
Gelijk ook mijn kalligrafeer pen uitgeprobeerd met haar naam en haar leeftijd.
Een mooie achtergrond, hier en daar een stempeltje en de kaart is klaar.

Van Harte Cenci !

Tot mijn volgende Blog,

Jacqueline

P.S. wat leuk dat ik weer nieuwe volgers erbij heb, WELKOM !

6 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Jacqueline, leuk idee.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een origineel kaartje, dat zal best in de smaak vallen.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie persoonlijke kaart. erg leuk. groeten Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart. Leuk idee ook om een spaanse postzegel op te zoeken op internet.

    Groetjes weer van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jacqueline

    Wat is er mooier dan zo'n prachtige persoonlijke kaart te krijgen als je 40 word. Hij is schitterend met mooie details.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig kaartje is dit.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline