zondag 2 september 2012

Dames beursje


Voor een vriendin die dit jaar 60 jaar wordt, heb ik dit dames beursje gemaakt.
Ook dit is weer een eigen ontwerp en te vinden op mijn 2de pagina.


De kralenketting haal ik bij de Xenos.
Het karton komt van een scrapblok van de Aldi.

Hier een detailfoto van de bloemen

Om de kralenketting vast te maken aan het beursje, gebruik ik houten kralen.
Eerst met mijn eyelet tool maak ik gaatjes in het beursje.
Daarna gaat de kralenketting van buiten naar binnen erdoorheen.
De ketting hang ik dan in een houten kraal met daarin hele sterke lijm, ik gebruik bisonkit!!! 
De achterkant van de kraal plak ik een kartonnen rondje (gemaakt met mijn eyelet tool)
Misschien kan je op de foto het wat beter zien >

Op deze foto zie je ook goed de zijkanten en een apart vakje voor bijv. geld.

Mochten jullie mijn dames portemonnee ook gaan maken,
 schroom dan niet om het eindresultaat aan me te laten zien. 
Ik ben namelijk reuze benieuwd naar jullie versies !

Groetjes, 

Jacqueline


4 opmerkingen:

  1. een mooie cratie van je echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vindt je crearie echt mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jaqueline,

    Inmiddels heb ik 1 van je creaties gemaakt.... en ja wel de damens portomonee. Wat is dit erg leuk om te doen zeg.
    De damens portemonee staat op mijn blog.
    Ben erg nieuwschierig wat je er van vind.

    Crea groet, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat doe je dat toch weer knap elke keer een patroon verzinnen en er dan iets leuks van te maken:) Groetjes Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline