woensdag 5 september 2012

Flessenhanger / Tag

 

Mijn moeder vroeg mij deze zelfontworpen flessenhanger oftewel tag
te maken voor mijn oom die binnenkort 60 jaar wordt.
Zij heeft aan familieleden foto's gevraagd en
zelf had ik ook nog wat oude foto's van mijn oom met mijn vader. 

Met deze flessenhanger/tag doe ik mee aan de challenge bij Just a Note.
Ik weet niet zeker of mijn tag voldoet, maar alleen het meedoen vind ik al leuk.

Eigenlijk is deze tag ook een scrapboekje.
Het boekje wordt dichtgebonden met mooi rood lint en een oude gesp.
Voor het boekje en de tag heb ik mooi scrappapier gebruikt van oude schepen.
De bladzijden aan de binnenkant gaan van nu naar vroeger.
Op de eerste bladzijde zie je mijn oom dan ook met zijn jongste kleinkind.


Op de laatste bladzijde heb ik ruimte gemaakt om wat op te schrijven voor de jarige Job.


Dit heb ik gedaan met de stempels van Eline Pellinkhof.
Naast de postzegel een oude foto van mijn oom met zijn tweelingbroer.
Op de laatste bladzijde de oudste foto's die ik kon vinden.

Mocht je dit ook zelf willen maken, kijk dan op mijn 2de pagina bij Flessenhanger.
Laat het me weten als je jouw versie af hebt,
want ik ben altijd reuze benieuwd hoe anderen mijn ontwerpen gebruiken.

Groetjes en tot mijn volgende Blog,

Jacqueline





7 opmerkingen:

  1. Hoi Jacqueline,

    Ik zag net dat je ook meedoet met de challenge op mijn blog met deze super mooie tag. Leuk idee ook om er een scraptag van te maken.

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je leuk gedaan, Jacqueline.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat een super leuk cadeau! Mooi tag en flessenhanger :) En super leuk dat boekje eraan :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een orgineel idee, ziet er erg leuk uit.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jacqueline,je hebt er een fan bij hoor,ik heb net zitten genieten van je blog en wat maak jij originele dingen,daar houdt ik wel van dus ga zo door!groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jacqueline,

    Wat een super tag heb je gemaakt zeg heel origineel.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jaqueline
    Wat een mooie tag heb gemaakt orgineel met zo boekje
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline