woensdag 12 september 2012

Theepot kaart


Ik heb nu al verschillende mailtjes gehad van mensen,
die naar het patroontje van de theepot kaart vroegen. 
Daarom heb ik nog een theepot kaart gemaakt om hem ook op mijn blog te laten zien.
Het patroontje is niet van mij maar komt uit Cards Only nr. 20 uit 2011.

Dit keer heb ik het patroon eerst op wit karton uitgeknipt, 
let op: de vouwlijn zit bij het oor van de theepot. 
Daarna het blauwe ruitjes scrappapier erover heen geplakt.
Ik smeer dan eerst de kaart in met lijm en plak de kaart op de achterkant van het scrappapier.
Hierna knip of snij ik de kaart nog een keer uit.
Daarna de deksel en het randje van de onderkant nog een keer uitgeknipt
uit wit karton en erop geplakt. Met een blauwe stift de randjes getekend.
Het labeltje is een stempel van Eline, de tekststempel van For ever Friends,
de lijst is een stempel gekocht bij de Kruidvat.
Verder wat versierd met blauwe roosjes, plaksteentjes, brads van hartjes en blauwe takjes.
Een labeltje van een echt theezakje bij het labeltje van Eline geknoopt.

Hier zie je de zijkant van de kaart.
Hier zie je goed het theezakje (geplakt met dubbelzijdig tape).



Als je de kaart openklapt, zie het er zo uit:



Dit patroontje vind je weer op mijn 2de pagina

Veel plezier ermee !

Groetjes, Jacqueline

10 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Jacqueline,ook leuk als beterschapskaart,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Miranda,
      Dat is zeker een goed idee, om er een beterschapskaart van te maken !
      Bedankt, Jacqueline

      Verwijderen
  2. Wat een mooie creatie weer.

    Groetjes weer van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jacqueline bedankt voor je complimentje.
    Je theepotkaart is ook heel erg leuk.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n theepotkaartje he :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Danke liebe Jacqueline, voor je mooie Kommentar op mijn blogspotje. Jij maakt ook wondermooie werkjes! Het zou heel leuk zijn, dat je aan mijn Candy deelnemen zou en je bij de winnaars bent. De candy staat onder mijn Online Banner, boven op mijn blogspot. Vele lieve groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jacqueline

    Wat een leuk blog heb jij met al die prachtige creaties.
    Ik ben een echte thee-leut en vind dit theepotje prachtig.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jacqueline, ben via het blog van Danoesja even komen spieken op je blog . wat maak je mooie dingen!!! ben gelijk maar volger geworden.
    groetjes ELvira

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is ie gaaf, heb het blad ook ergens liggen en er eigenlijk nog nooit iets uit gemaakt, erg he!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hartstikke leuk gedaan zo joh! leuk vooor thee lieffhebbers:) Liefs Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline