zondag 23 september 2012

Top Secret


Voor mijn vriendin en hobbymaatje Marion heb ik een klein Presentje gemaakt voor haar verjaardag.
Natuurlijk krijgt ze nog meer kadootjes,
maar ik probeer ook altijd iets te geven wat ik zelf heb gemaakt

Deze keer is het een opgepimpt blikje geworden.
En wat er in zit is......

De tekening van de bovenkant heb ik gevonden op internet, net als het labeltje Top Secret.
De randen beplakt met zwart lint (deksel) en rood lint met een goud randje (blikje).
Eigenlijk heel eenvoudig, maar het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn :-)

Oké, vooruit dan......Dit zit er in:


Marion is dol op kersenbonbons !


Tot mijn volgende Blog !

Jacqueline

5 opmerkingen:

  1. Hoi Jacqueline

    Wat een spannend geheimzinnig cadeautje, de inhoud is heerlijk:-)

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer leuk uit, Jacqueline.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahah wat is deze leuk!!! Hier heb ik echt even om moeten lachen:) Leuk gedaan zo joh! Groetjes Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit toch ook weer leuk bedacht, een echte verassing om te krijgen.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaqueline

    tijdje niet bij je geweest, eerst bij zomerhuisje geweest en net terug ban vakantie.
    zie weer allemaal prachtige dingen!

    compplimenten

    groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline