dinsdag 2 oktober 2012

Auto portemonnee


Allereerst een nieuwtje :

Zaterdag 24 november wordt er een CreaBeurs gehouden in het Diekhuus te Middelharnis.
Ik zal daar ook staan met mijn Presentjes net als Just a Note met haar hobbywebwinkel.
Ik heb er heel veel zin in en ben dan ook druk bezig om nog wat 
eigen ontwerp Presentjes te maken om te kunnen laten zien / verkopen ;-)

Ik heb daarom nog een herenportemonnee gemaakt.
Deze keer met een mooie rode kever op te voorkant.
Deze portemonnee is erg leuk om te geven voor iemand die pas geslaagd is voor zijn rijbewijs.

Binnenin de portemonnee heb ik alvast een specimen rijbewijs gedaan.


In het foto vakje zie je een visitekaartje van mij en een fotolijstje,
die je vroeger nog al eens zag aan het dashboard geplakt met als tekst onder de foto
"Denk aan mij"


Natuurlijk kan er papier geld in, maar ook muntgeld !
Alles gaat open en dicht met klittenbandrondjes.


De openingstijden van de CreaBeurs zijn van 10.00 tot 16.00 uur
en de entree is gratis. Bij sommige tafels worden ook workshops of demonstraties gegeven.
Ook is er binnen een rommelmarkt en buiten op het Diekhuusplein een streekmarkt.
Het Repaircafé (foyer) is ook open.

Kortom de moeite waard om te komen.

Hopelijk tot dan, 

Jacqueline



7 opmerkingen:

  1. Jacqueline deze portemonnee is ook weer super.
    Ik hoorde al van Diana dat er een Creabeurs is, ik kom zeker kijken.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lijkt me erg leuk om je te zien op de CreaBeurs. Wie weet tot dan !

      Groetjes, Jacqueline

      Verwijderen
  2. Super, Jacqueline. Hij is echt top.

    Je blog-layout is ook helemaal in de herfst sfeer zie ik. Leuk hoor.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jacqueline,

    Wat een leuke portemonnee heb je weer gemaakt helemaal super.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jac,

    Hij is weer geweldig.
    De autobandjes vind ik ook heel leuk bedacht.
    Ik heb zin in de creabeurs en kan bijna niet wachten ;-)
    Heb je je liquid applique al gebruikt?

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, Diana nog niet. Ik heb eerst deze auto portemonnee afgemaakt. Binnenkort ga ik er mee aan de slag. Bedankt voor de uitleg.

      Groetjes, Jacqueline

      Verwijderen
  5. Hoi Jacqueline,

    Ik heb ook een portomonnee gemaakt om kado te geven aan mijn broer.
    Heel leuk om te maken . Bedankt dat je het patroontje wilde delen.

    Groetjes Nelly


    http://creanellos.blogspot.nl/2012/10/kadootje-voor-mijn-broer.html

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline