zondag 21 oktober 2012

haven van Middelharnis


Ik ben druk bezig om nog wat extra Presentjes en kaarten te maken
voor de Creabeurs in het Diekhuus op 24 november.

Ik vond in mijn voorraad nog deze geborduurde randen gemaakt door mijn moeder.
Ze zijn ideaal voor het maken van mijn fotokaarten.
Geregeld ga ik op pad met mijn camera om mooie plekjes te fotograferen
van Sommelsdijk en Middelharnis, maar ook van mijn geboortedorp Oude Tonge.


Deze foto is duidelijk, de haven van Middelharnis :-)


Dit beeld staat bij een voordeur van een huis bij de haven.
Ik vind dit een geweldig beeldje en heb deze foto al meerder keren
gebruikt voor mijn kaarten.

Het vinden van hele oude foto's en dan kijken hoe het er nu uit ziet, vind ik ook erg leuk.
Zoals bijvoorbeeld deze onderstaande kaart.


Wat je hier ziet is de Wilhelminabrug van Middelharnis.
Daaronder een oud fotootje van hoe het er vroeger uitzag.
Van het oude fotootje heb ik een stukje ansichtkaart gemaakt met behulp van mijn stempels.
Ook deze borduurrand is door mijn moeder gemaakt.

Tot mijn volgende Blog,

Jacqueline



5 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje met foto's van Meneerse.
    Mooi borduurwerk en leuk met de bloemetjes.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er ontzettend mooi uit zeg! Wat leuk ook de creabeurs! Ik wist dat niet! Ik kom zeker kijken! Staat Diana vast ook? Nou de kaarten vind ik er erg mooi uitzien. prachtig geborduurd!
    Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes, Jacqueline.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jacqueline,

    Wat ontzettend mooie kaarten dat zal wel leuk zijn op de beurs, toch fijn dat je moeder de borduurranden voor je doet, zijn ook heel mooi.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje weer!! je treft het maar met zo'n moeder.
    Mijn compimenten weer hoor dames.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline