vrijdag 5 oktober 2012

Klok opgepimpt


Nadat ik het appelhuisje had opgepimpt tot fotolijstje kreeg ik de smaak te pakken.
Daarom ging ik op zoek naar nog een object. 
Bij de 2dehands winkel vond ik de rechter klok.
Leuk klokje, maar nog niet echt geweldig.
Die ga ik oppimpen dacht ik.
Ik was al bezig met het verven van de onderste rand, 
toen ik me bedacht : "stom, ik moet er eerst een foto van maken".
De onderste rand was namelijk eerst goudkleurig....
Het papier wat ik wilde gebruiken zie je al onder de klok liggen.

Verder had ik nog geen flauw idee hoe ik het verder wilde doen.
Beetje bij beetje groeit dan een idee.


 De vogeltjes en de vogelkooitjes zijn van Eline Pellinkhof.
Verder zie je nog wat kleine veertjes "in" de kooitjes

Aan de zijkanten heb ik briefkaarten en wat veren geplakt.

 

Zo vind ik de klok veel gezelliger ;-)

Groetjes en een fijn weekend,

Jacqueline


3 opmerkingen:

  1. wat een gaaf idee hij is erg leuk geworden ik vind het jurkje ook erg leuk groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zeg lekker bezig!! Heb je leuk gedaan zo helemaal met de veertjes erbij! Liefs Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jacqueline,

    Wat leuk gedaan die klok zeg heel erg mooi geworden echt apart super.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline