maandag 22 april 2013

Franse jurk kaart


Deze keer weer een voorbeeldkaart gemaakt van één van mijn zelfgemaakte scrapartikelen, 
die ik verkoop via mijn website www.jacquelinepresentje.webklik.nl.
Deze keer een jurkje gebruikt, door mijn moeder Sieda ontworpen en gebreid.

Verder mijn stempels Fashion gebruikt van Marianne Design.
Het jurkje is om de paspop heen geplakt.
Twee labels Eau de Toilette waarvan de 2de met een splitpen vastzit.
Deze laatste label bespoten met heerlijk geurende parfum.
Nu ziet en ruikt de kaart echt naar een Franse mode kaart.

Groetjes,

Jacqueline


9 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart. En wat een leuk idee, het gebreide jurkje.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jacqueline wat een prachtige kaart en wat een leuk gebreid jurkje.
    Complimentjes voor je moeder.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super jurkje! Wauw! Kon ik dat ook maar :-) prachtig kaartje! XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje, Jacqueline.
    Leuk met het gebreide jurkje wat je moeder ontworpen heeft.
    Leuk idee om het label in te spuiten met parfum, als je dan de envelop open doet komt er een heerlijke geur je tegemoet.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jacqueline wat leuk ideetje de gebreide jurk.
    Je moeder heeft het maar druk mee geeft ze maar een complimentje wat ze gedaan heb
    En jij natuurlijk ook om de orgineele kaart
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is weer schitterend.
    Ben ook trots op mijn brei werk.

    Liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk kaartje heb je gemaakt Jacqueline en dat gebreide jurkje is wel heel erg leuk verzonnen! wat een lieve creatieve moeder heb jij, geweldig!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jacqueline,

    Wat een leuke kaart met dat gebreide jurkje, heel schattig.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline