dinsdag 7 mei 2013

Liefde & Geluk



Mijn laatste trouwkaartje verkocht aan mijn buurvrouw, dus hoog tijd om er wat bij te maken.
Ik vind het wel fijn om een kaartje te maken die je kan versturen naar mensen die gaan trouwen,
maar ook geschikt is, als ze al jaren getrouwd zijn.

Al heel lang heb ik een 3D boek liggen die ik ooit eens van mijn zus heb gekregen.
Daar vond ik 2 hele leuke plaatjes voor mijn kaarten.
Dit boek is S.W.A.L.K tm van Studio Light. 


Ik heb de kaarten expres rustig gehouden.

Groetjes,

Jacqueline


4 opmerkingen:

  1. Super mooi is die.
    Veel hobby plezier.

    Liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaarten. Mooie kleuren en leuke plaatjes.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoepjes van kaartjes heb je gemaakt erg lieff!
    En een leuke profiel foto heb je geplaatst!! Leuk leuk leuk allemaal meis... x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline