maandag 10 juni 2013

Een nieuwe ster


Hallo iedereen,

Allereerst wil ik een aantal nieuwe volgers bedanken, waaronder Nel Auperlé.
Leuk je ook hier te "ontmoeten" Nel.

Met mijn schouder gaat het heeeeeeel langzaam ietsjes beter.
Ik probeer nog wel zoveel mogelijk mijn schouder te ontzien, maar ja...
aan je schouder zit een arm en aan die arm een hand
en die gebruik je ongemerkt toch wel heel veel.
Ik moet eigenlijk niet zo ongeduldig zijn, het heeft gewoon tijd nodig.
Wel nog een kraammandje gemaakt met natuurlijk een bijpassend kaartje.
Het model van de kaart, vind je op mijn 2de pagina gratis ontwerpjes.


En dit is het bijpassende kraammandje,
of is het net andersom..... ? ;-)


Het mandje heb ik opnieuw bekleed en versierd,
natuurlijk met een baby van Eline !
In het kraammandje zit ook nog door mijn moeder gebreide sokjes,
3x Midi luiertjes, badeendje Cupido en mini Huggies doekjes.


Bovenkant van het mandje.


Binnenkant deksel van het mandje.


De gebreide sokjes en badeendje Cupido.


Hier zie je goed dat de bodem is bekleed met een mooi glanzend stofje.

Groetjes,

Jacqueline 



7 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer prachtig uit Jacqueline.
    Gelukkig dat het weer wat beter gaat

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is weer zo super leuk Jacqueline!!
    De kaart is enig maar de hele mand met al dat leuks/liefs er in......wat een geweldig cadeau, jammer dat er in mijn omgeving helemaal geen babietjes geboren worden!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!!! Wat ziet dat er allemaal weer prachtig uit.
    Fijn dat het ook weer wat beter gaat met je arm.

    Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief dit setje!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kraamcadeautje,alles past heel leuk bij elkaar en lekker vrolijke wat fellere kleuren heb je gebruikt,lieve groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend cadeau. om te krijgen en weg te geven. Heel mooi gemaakt. Fijn dat het iets beter gaat met je schouder.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline