donderdag 8 augustus 2013

Vakantiehitte en Neusmannen

Vandaag weer de 1ste werkdag gehad na 2,5 week vakantie op de camping.
Poeh, poeh wat hebben wij het heet gehad zeg !
De 1ste 2 weken waren met recht tropisch te noemen.
Zelfs het water van het vennetje op de camping begon lauw te worden!!!

Door de hitte heb ik echt extreem weinig kunnen freubelen.
Alleen deze 2 neusmannenkaarten heb ik gemaakt.
Wil je weten wat een neusman is, klik dan even hier voor uitleg.

De kaarten heb ik voor de verandering ingescand, maar ik ben niet echt tevreden.
De volgende keer doe ik het toch weer met mijn camera.


Ik vind de neusmannen zo heerlijk vrolijk eruit zien.

Vanwege de hitte hebben we dus heel veel gezwommen,
maar we zijn ook nog naar een pretpark geweest.
Dit is inmiddels wel traditie geworden en we hebben dan ook al heel wat pretparken gehad:

Efteling, Koningin Julianatoren, SprookjesWonderland, de Holle Bolle Boom,
Walibi Belgiƫ, Walibi Flevo, DippieDoe Familiepark, Hellendoorn,
Duinrel, Dolfinarium, het Arsenaal, Attractiepark Slagharen, 
Deltapark Neeltje Jans...en nu zijn we geweest naar....





Wat een fantastisch leuk en gemoedelijk park is dat zeg ! 

Voor iedereen die maandag weer aan het werk of naar school moet...sterkte ;-)
Ga je nog op vakantie, hele fijne zonnige vakantie gewenst !

Groetjes,







3 opmerkingen:

  1. Wennen he om na de vakantie weer te gaan werken :)
    Inmiddels ben ik wee gewend hihi... Leuk gemaakt weerje creaties... Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaarten en mooie foto's.

    Liefs Ma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt heerlijk en gezellig je vakantie. Op de tropische dagen na dan. Maar het blijft toch genieten. de foto's zijn heel mooi. Ook je neusmankaarten zijn prachtig. Inderdaad lekker vrolijk.
    Groetjes, Anj

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline