donderdag 15 augustus 2013

Zuidwester


Ik ga jullie nog even "vervelen" met 2 Zuidwester kaarten.

Deze keer fotokaarten van 2 woningen.
Ik heb 2 foto's per kaart gebruikt.
Hierboven zie je dus een woning met daaronder een foto van de entree van het terrein,
Hernesseroord.
De laatste foto over de 1ste heen geplakt met 3D tape en nu lijkt het net 1 foto.
Mooie achtergrond scrappapier en mooie bloemen in het hoekje.


Bij bovenstaande fotokaart ook weer 2 foto's.
De Neusmannen heb ik over de woningfoto heengeplakt met 3D tape.
Nu lijkt het net alsof de Neusmannen bij deze woning in de tuin staan....
Verder weer mooi scrappapier en versierd met vlindertjes, libelle's en een bloem.

Gisteren foto's gemaakt van het dorp Herkingen, waaronder de haven.
In november sta ik daar op de CreaBeurs, dus wil ook wat kaarten van Herkingen maken.

Voor iedereen alvast een heel fijn weekend of vakantie !

Groetjes,




1 opmerking:

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline