vrijdag 27 september 2013

London - Paris - Herkingen


Tussen alle opdrachtjes door nog "even" een kaartje gemaakt
voor de Creabeurs a.s. 2 november in Herkingen.

Ik vond dit scrappapier van een landkaart van Frankrijk met de Eifeltoren 
en ik had gelijk een ideetje voor een Herkingen kaart.
In Herkingen staat namelijk een Engelse telefooncel en warempel ook nog een gebouw
waarop ik deze theater "lach en een traan" gevelversiering vond.
De foto's op deze kaart zijn namelijk door mijzelf gemaakt,
behalve de wegwijzer (die heb ik van internet geplukt)
Plaatsnaambord van Herkingen er zelf bijgeplakt hihihi
Verder vond ik nog een gebruikte Nederlandse postzegel die er helemaal bijpast.

Zo nu ga ik gauw weer verder met een aantal opdrachtjes,
die gaan jullie binnenkort zien.

Alvast een heel fijn en zonnig weekend !
Groetjes,



1 opmerking:

  1. Wat grappig dat er bij jullie een Engelse telefooncel staat en je kaart is wel zo super leuk geworden, enig gecombineerd allemaal!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline