dinsdag 3 september 2013

Vogelhuisje


Ik kreeg een verhuisbericht van familie van me, dus vandaar een verhuiskaartje gemaakt.
Het verhuisbericht was een hele mooie verzameling van een aantal foto's bij elkaar,
waaronder een foto van hun nieuwe huisnummer 
en een foto van een stukje interieur waarin de kleur roze in voorkwam. 
Daarom een roze vogelhuisje met roze bloemen 
en hun namen met hun huisnummer.

Waar meestal nog het meeste tijd in gaat zitten,
is het bij elkaar zoeken van de juiste kleuren, scrappapier,
bloemen en/of alle andere scrapdingetjes.
Tijdens het zoeken, groeit de kaart in mijn gedachten.
Dan is het dubbel zo leuk als daadwerkelijk de kaart eruit ziet,
zoals ik het in mijn hoofd had.

Groetjes,



4 opmerkingen:

  1. Papier en spulletjes zoeken gaat inderdaad de meeste tijd in zitten, bij mij ook altijd.
    Zoveel papier hebben en voor je gevoel nog de goede kleur niet hebben haha.
    Maar je kaartje is super! Daar zullen ze zeker blij mee zijn.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk verhuiskaartje Jacqueline, leuke kleurtjes.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een super mooie kaart.

    Liefs Ma,

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline