zaterdag 8 maart 2014

Sterkte prikkunst kaarten



De aanleiding van deze prikkunst kaarten was niet leuk,
een oom van mij is onverwachts overleden.
Voor mijn 2 nichten wilde ik mooie rustige kaarten maken.
Nu wist ik dat ik in mijn voorraad hobbyboeken nog een boekje moest hebben over Prikkunst.
Het boekje heet: "Prik- en Knipkunst in papier" van Cees van Schaijk
Daar vond ik deze hele mooie bloemen kaarten.



Voor mijn nichten heb ik de kaarten helemaal wit gehouden.

Hieronder heb ik een kaart gemaakt met de bloemen in een zacht roze kleur.


Het papier is van de Action en heeft een hele mooie glans.
Zeker na het prikken en bol maken van de bloemblaadjes geeft dit een mooi effect.

Er staan in dit boekje ook andere onderwerpen in
en die ga ik zeker ook uit proberen.

Groetjes, 

6 opmerkingen:

  1. Prachtige prikkunst. Heb je heel mooi gemaakt. Gecondoleerd.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn super mooi,goed dat je nog wat boekjes bewaard.
    Dan kan je altijd kijken voor wat anders.
    Liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten. mooi bloemen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo jacqueline, enige tijd geleden heb ik twee voorbeelden van je uitgeprint.
    Graag wil ik je laten zien wat er van geworden is maar hoe doe ik dat?
    ook wil ik je vragen of je een voorbeeld heb van die prachtige naaimachine.

    vriendelijke groeten Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Elice,
      Wat leuk zeg dat je het wilt laten zien. Ik zie dat jij geen blog hebt, dus ik kan niet bij jou komen kijken.
      Daarom kan je het beste mij mailen op jacquelinedevos71@upcmail.nl met in de bijlage een foto.
      Op de pagina van de naaimachine staat een link naar het patroon. Klik in deze tekst op Doe@ding en je gaat automatisch naar hun website waar het patroon op staat. Voor de zekerheid dit is het adres: http://doeading.blogspot.nl/2011/11/mini-workshop-naaimachine-hallo.html
      Groetjes, Jacqueline

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline