zaterdag 1 maart 2014

Zilverkleurige fotoklok


Weer iets heeeeeel anders.
Deze fotoklok kreeg ik van mijn moeder: misschien kan je hem oppimpen, zei ze.
En dat heb ik gedaan.
Ik heb de scrapcijfers zilver geverfd, net als de hartjes.
De hartjes zijn eigenlijk labeltjes, vandaar dat er een gaatje in zit.
In dit gaatje heb ik een plakdiamantje gedaan.
Ook tussen de 2 harten verschillende grootte plakdiamantjes geplakt.

Ik wilde de klok niet al te druk maken,
dit is ook de reden waarom ik alles in dezelfde kleur heb gehouden.
Zo is de klok toch net iets leuker en mooier.

Fijn weekend iedereen !

Groetjes,



4 opmerkingen:

  1. Hele mooie klok geworden en straks met eigen foto's zal ie vast nog mooier zijn.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel leuk geworden,een dikke pluim van Tante Aatje en Ome Piet.

    Liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je klok heel leuk geworden, leuk idee.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline