zaterdag 26 april 2014

Wiegje


Soms word ik benaderd om iets speciaals te maken.
Zo kreeg ik een berichtje van Mandy dat zij een wiegje zo leuk vond,
alleen wilde zij er iets speciaals mee doen.
Zij wilde het niet gebruiken als kraampresentje, maar als zwangerschap presentje!
Alleen wilden zij bakerkindjes er in leggen,
dus heb ik het patroon aangepast en het bedje verlaagt zie het prototype.
Hieronder zie je hoe haar wiegje is geworden.


Zelf heeft ze het verder aangekleed en heeft ze de bakerkindjes erin gelegd.




Lief hé ?

Mandy: een hele fijne en gezonde zwangerschap gewenst !

Groetjes,

Jacqueline

4 opmerkingen:

  1. Wat beeldig Jacqueline!! Knap dat je dat zo maar "even maakt"! Van bakerkindjes heb ik nog nooit gehoord, zijn die om te snoepen net als die geboortesuikers????

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Irene,
      Ik had ook nog niet eerder van bakerkindjes gehoord. Het zijn inderdaad geboortesuikers en ze zien er ontzettend lief uit vind je niet ?
      Groetjes, Jacqueline

      Verwijderen
  2. Super mooi zijn ze geworden,leuk zo met die bakers kindertjes er in.
    Liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jacqueline
    Wat een leuk blog heb je ik ben maar meteen volger geworden.
    Leuk dit wiegje met die bakersuikers erin.
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline