zondag 1 juni 2014

Babyschoentje in bal


Goedemorgen,

Weer mag ik zo'n leuke opdracht laten zien.
Niet één, maar twee babyschoentjes gemaakt van een geboortekaartje
in een doorzichtige bal.
Het jongetje Evan is de zoon van de opdrachtgeefster
en het meisje Ilse is de dochter van haar broer.


De meeste mensen maken het schoentje echt van het geboortekaartje,
maar ik ga iets anders te werk.

Ik scan het geboortekaartje in, zodat ik beide kanten op wit karton heb.
Hierdoor kan ik goed bepalen welk gedeelte van de kaart ik wil gebruiken.



Daarna met wit katoen het schoentje aan elkaar naaien.





Twee kleuren lint voor de strik.
Deze linten ook gebruikt voor de bal.


De opdrachtgeefster Jolande vond de babyschoentjes super leuk 
en gelukkig ook haar broer.

Bedankt Jolande voor deze opdracht !
Vond het erg leuk om ze te maken voor je.

Groetjes,






3 opmerkingen:

  1. Super mooi heb je dat weer gemaakt crea bea die je ben.
    Liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige babyschoentjes! Leuk om ze van het geboortekaartje te maken.
    Zo is het een persoonlijk kadootje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en origineel idee, ziet er schattig uit!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline