vrijdag 12 september 2014

Geld moet zwemmen...



Op internet zag ik bij Juffrouw Ooievaar zulke leuke presentjes, waaronder dit visje.
Zelf heb ik de bodem ietsjes anders gedaan.
Ik heb 2x de bodem gehaakt en deze 2 bodems
met een stukje piepschuim ertussen aan elkaar gehaakt.
Hierdoor kan je makkelijk de vis en het zeewier in de bodem prikken.


Op de bodem kun je dan geld "verstoppen".


Het spreekwoord is eigenlijk : "geld moet rollen ",
maar dat heb ik ietsjes aangepast .....

Zo heb je weer een leuk Geld Presentje.

18 oktober is weer een Kreamarkt in Ons Huis te Herkingen
Entree is gratis en het is er altijd super gezellig.
Klik op de link van Ons Huis voor meer informatie.
Wie weet tot ziens op de Kreamarkt !

Groetjes, 

Jacqueline

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie op mijn creaties / presentjes. Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline