vrijdag 28 november 2014

90 jaar !

oude tram/busstation van Middelharnis

Mijn achterbuurvrouw waar ik altijd kaarten voor haar achterkleinkinderen maak,
is afgelopen woensdag 90 jaar geworden !

Dit zijn de laatste kaarten die ik gemaakt heb voor haar.

 


Dus werd het tijd dat ik nu eens voor haar wat maak.
Ze bakt graag koekjes, dus heb ik een glazen voorraadpot voor haar opgepimpt
met oude foto's van Sommelsdijk.
Een foto van het oude tram/busstation wat niet meer bestaat
en de Koninginnelaan waar ze heeft gewoond.
De foto's op gewoon papier uitgeprint en met behanglijm opgeplakt.
Verder nog wat versierd met wat bijpassend lint.

gevuld met heerlijke koekjes

In de pot zitten heerlijke, door mijn dochter gebakken Flakkeese Kruukplaetjes.

Het maken van de vorm, heel simpel met een wijnglas.

Koninginnelaan Sommelsdijk

Oma Breur, nog vele gezonde jaartjes !!

Groetjes,

Jacqueline

2 opmerkingen:

  1. Hallo Jacqueline,
    Ziet er leuk en lekker uit!! Daar zal je achterbuur wel heel blij mee geweest zijn!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, 90 jaar... daar teken ik voor ;-) Super mooie creatie heb je voor haar gemaakt en wat een gezellige profielfoto heb je erop staan ;-)

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline