donderdag 12 maart 2015

Geboortebal met schoentje en kaart




Van mijn vaste klant/vriendin heb ik weer een leuke opdracht gekregen,
een geboorteschoen maken van een geboortekaartje in een bal én een babykaartje.

Hierboven zie je het eindresultaat.
Het schoentje heb ik gemaakt van het geboortekaartje.
Gezien de kraamvrouw niet meer zoveel kaartjes had, heb ik het kaartje ingescand.
Hierdoor kon het geboortekaartje weer retour naar de kraamvrouw.


Staand links zie je het originele geboortekaartje, daarnaast de bal met schoen
en liggend het babykaartje.
In het babykaartje namens de opdrachtgeefster een heel mooi en lief gedichtje
van Toon Hermans op de linkerpagina geschreven.


   

Bij de meeste komt er een ooievaar een baby'tje brengen, maar Levi is door een wijze uil gebracht.
Waarschijnlijk dat er daarom nog veertjes van de uil in de bal liggen....

Van harte gefeliciteerd ouders van Levi.

Groetjes, 

Jacqueline








7 opmerkingen:


  1. Hallo Jaqueline
    Waauuu wat schitterend heb je alles gemaakt.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Janny Kik- van Dongen12 maart 2015 om 03:03

    Lieve Jacqueline, het is weer prachtig geworden, de ouders zijn er ook heel blij mee, een dankbaar en blijvend geschenk, deze eyecatcher !! Ik kan niet wachten om weer iets te laten maken!! Groetjes, Janny..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is die geworden.!!! Liefs. Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, Jacqueline.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende schoen en kaart met het geboortekaartje!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super Jacqueline echt heel mooi gemaakt.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit weer heel gaaf gemaakt. Prachtig. De opdrachtgever en de ontvanger zullen er heel blij mee zijn.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline