donderdag 2 april 2015

Op het potje....


Deze keer weer een kaart op verzoek gemaakt.
Een oma wil haar kleindochter motiveren om op het potje te gaan.
Wauw, dat vind ik nog eens een leuk idee.
Zelf zou ik nooit op dit idee zijn gekomen.

Het was even zoeken naar een leuk en geschikt plaatje.
Maar elke peuter/kleuter vind het toch geweldig dat de knuffels ook op het potje gaan ?

Ik heb een mini wc-rol gemaakt met echt wc papier, 
de rol hangt aan een zwarte dichtbinder (van bijv. een broodzak).
Een gebreide luier met roze rand erbij voor als het plassen op het potje nog niet lukt.



Een hele andere kaart, ook op verzoek van oma.
Een geborduurde fotokaart van een boerenstee, 

Gezien het al een paar dagen slecht weer is,
is het me niet gelukt om zelf een foto te maken.
Daarom op internet deze oudere foto gevonden van deze prachtige Hoeve de Kleiburg.
De Hoeve is een rijksmonument en is van 1666 !
Prachtig toch die trapgevel?

Ik wens iedereen een heel fijn en zonnig Pasen.


Groetjes,

Jacqueline


6 opmerkingen:

  1. Wat superr leuk bedacht Jacqueline!! Laat je ons straks ook weten of het heeft gewerkt, ben hel benieuwd hihi!!!! Die boerderij is echt beeldschoon!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattige kaart!
    super leuk gemaakt!
    groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf die kaarten. Mooi gemaakt Crea bea. Fijne paasdagen. Liefs Ma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je toch creatief Jacqueline. Ik ben wég van je "potjestraining"kaart. Haha, dat wc-papier, hoe kom je er op en die leuke luier erbij. Gewéldig bedacht en gemaakt...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda voor je leuke reactie !
      Groetjes terug en een fijn Pasen.
      Jacqueline

      Verwijderen
  5. Prachtige kaarten, Jacqueline.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline