zondag 10 mei 2015

Tandemkaart 50 jaar getrouwd



Deze keer laat ik jullie een opdracht zien.
Een geld easelkaart voor een echtpaar die binnenkort 50 jaar getrouwd zijn.


Ik heb de uitnodiging van hun feest voor deze kaart gebruikt.
Janny (de opdrachtgeefster) kwam op het idee van een tandem met de bijbehorende tekst:

Op naar jullie 60ste jubileum,
dus nog flink op de pedalen !!!

Het echtpaar hebben elkaar namelijk gevonden in de liefde en in de sport.

De wegwijzer in hun uitnodiging  heb ik gebruikt om de tandem tegen aan te zetten.
Ik moest alleen wat trucjes uithalen om de paal van de wegwijzer te verlengen.

De tandem heb ik gevonden op internet.
Altijd spannend als je gaat google-en op een woord.
Zo vond ik op het woord tandem ook foto's van borstvoeding geven aan 2 baby's tegelijk !!
Maar ook vond ik de twee afbeeldingen waar ik schilderijtjes van heb gemaakt.

Hier zie je wat details:


Het liggende schilderijtje is eigenlijk een vakantiekaartje.
Onder de tandem stond namelijk Leve de vakantie.
Daarom heb ik de namen van het echtpaar hier overheen geplakt met de computer.

De duiven zijn van een vel scrappapier.
Van dit scrappapier heb ik een geldenvelopje gemaakt.


Het envelopje kan achter de wegwijzer worden gestoken.

Bedankt Janny voor de leuke opdracht.
Gerda en Cees wens ik nog vele jaren samen en
een heel gezellig feest !

Groetjes,

Jacqueline


3 opmerkingen:

  1. Hoi Jacqueline
    Wat is dit gaaf gemaakt, echt heel mooi.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart weer Jacqueline en wat een gaaf idee.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart. Je opdracht is geslaagd.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline