zondag 6 november 2016

25 jaar Getrouwd



Mijn ex-collega en vriendin is deze week 25 jaar getrouwd met haar man.
Dat verdient een heel speciaal Presentje.
Op de uitnodiging voor het feest, stonden twee foto's.
Een trouwfoto en een recente foto.
Deze foto's heb ik gebruikt om een glas/wijnpresentje te maken.


Het wijnglas staat omgekeerd over de foto's vastgeplakt met glaslijm.
Aan de steel van het glas zit een hartje.
Bovenop het wijnglas heb ik een gehaakt kleedje geplakt
waarop een groot geurend waxinelichtje ligt.


Bij de trouwfoto liggen de ringen klaar bij de cijfers.
Op het cijfer 2 staat de trouwdatum van toen geschreven.
Rode roosjes en witte bloemen aan beide kanten van de foto, net als het trouwboeket.


Bij de recente foto de kleur aangepast aan de foto.
Ook hier op de 2 de trouwdatum, maar dan van dit jaar.
Witte bloemen en licht blauwe roosjes versieren beide kanten van de foto.
Op de cijfers ligt een zilverkleurige sleutel.
Symbolisch de sleutel van hun hart/liefde. 

Het was een Fantastisch Feest van en voor dit geweldig paar.
Nog vele fijne, gezonde en gelukkige jaren samen !

Groetjes,

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline